Δεν τα πάει και τόσο καλά τη φετινή σεζόν ο Χοσέ Πόθο στο πρωτάθλημα Πολωνίας, με αποτέλεσμα να είναι πιθανή η αποχώρησή του από την Πογκόν κατά τη διάρκεια της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου.
Το καλοκαίρι η Πολωνική ομάδα είχε καταβάλει το ποσό των 40 χιλιάδων ευρώ που αντιστοιχούσε στη ρήτρα του Ισπανού μεσοεπιθετικού μετά από τις καλές εμφανίσεις που είχε κάνει αγωνιζόμενος με τη φανέλα της Σλασκ, ευελπιστώντας πως θα έκανε τη διαφορά όπως είχε πράξει στο διάστημα που ήταν παίκτης της ομάδας του Βρότσλαβ, αλλά και νωρίτερα στην Καρμιώτισσα από την οποία τον είχε αποκτήσει.
Στους πρώτους μήνες της παρουσίας του στην Πογκόν δεν έχει ικανοποιήσει και παρότι έχει υπογράψει διετές συμβόλαιο, φαίνεται πως είναι εκτός πλάνων της τεχνικής ηγεσίας.
Προτάσεις για τον ποδοσφαιριστή είχαν υποβάλει ομάδα από την Τουρκία και ομάδα από την Κύπρο, όμως τις απέρριψε και τις δύο, σύμφωνα και με όσα αναφέρουν συνάδελφοι στην Πολωνία.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο ίδιος επιθυμεί να παραμείνει στην Πολωνία, ακόμα κι αν αποχωρήσει από την Πογκόν.






