Έξω φρενών με τον αθλητικό δικαστή της ΚΟΠ Αριστοτέλη Βρυωνίδη, είναι οι διοικούντες την ΑΕΛ. Εξακόντισε βολές εναντίον του, χθες το πρωί, σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος Κωνσταντίνου.
Μερικές ώρες αργότερα, το Εφετείο, απέρριψε ομόφωνα την προσφυγή της Λεμεσιανής ομάδας, κατά την απόφασης του Βρυωνίδη για την ποινή (μια αγωνιστική κεκλεισμένων και μια αγωνιστική να μην πάνε οπαδοί τους εκτός έδρας) που τους επέβαλε, σε σχέση με όσα συνέβησαν στο ντέρμπι της 30ης Νοεμβρίου με τον Απόλλωνα.
Το δικαιολογητικό της προσφυγής τους, ήταν ότι έγινε κακοδικία από τον δικαστή, ο οποίος έλαβε υπόψη επιστολή παρέμβαση της αστυνομίας (σε σχέση με τα γεγονότα), κάτι που δεν προβλέπεται στους πειθαρχικούς κανονισμούς της Ομοσπονδίας.
Τα τελευταία χρόνια, είναι συχνό φαινόμενο, να αντιδρούν ομάδες, θεωρώντας αλλοπρόσαλλες αποφάσεις του αθλητικού δικαστή. Γιατί δεν δημιουργούν ένα μέτωπο, μερικές ομάδες, καταθέτοντας αίτημα αντικατάστασης του; Δυστυχώς η… κολόνια Βρυωνίδη, φαίνεται να έχει «χαλάσει» προ πολλού…






