Παιδιά

Κάμερες και νέα γήπεδα στα σχολεία Πολεμιδιών – Έμφαση στην ασφάλεια

φωτογραφία Συνάντηση για τις ανάγκες των δημοτικών σχολείων Πολεμιδιών Έμφαση

Συνάντηση με αντικείμενο τα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία και την αναβάθμιση των δημοτικών σχολείων των Πολεμιδιών πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Γονέων Δημοτικών Σχολείων Λεμεσού, του Προέδρου της Σχολικής Εφορείας Πολεμιδιών, Βασίλη Βασιλείου, και της ανώτερης επιμελήτριας του ΥΠΑΝ, Έφης Ιωαννίδου Γεωργίου.

Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, η συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας για την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων και τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην περιοχή.

Κατά τη συζήτηση καταγράφηκε σύγκλιση απόψεων ως προς τις υφιστάμενες ανάγκες και τις προτεραιότητες, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτική ενημέρωση για έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και για παρεμβάσεις που έχουν προγραμματιστεί για το προσεχές διάστημα.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο θέμα της ασφάλειας των σχολείων, με τον Πρόεδρο της Σχολικής Εφορείας να διαβεβαιώνει ότι μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς θα εγκατασταθούν κάμερες σε όλες τις σχολικές μονάδες των Πολεμιδιών. Παράλληλα, έγινε αναφορά στη διαδικασία προσφορών που έχει προκηρυχθεί για τη δημιουργία νέων γηπέδων.

Στο τραπέζι τέθηκε και η ανάγκη ενίσχυσης των Σχολικών Εφορειών με επαρκές ανθρώπινο δυναμικό, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις αυξημένες τεχνικές και λειτουργικές ανάγκες των σχολείων.

Σε σχέση με την τοποθέτηση κλιματιστικών, επισημάνθηκε ότι αναμένεται επίσημη ενημέρωση από τη Σχολική Εφορεία Λεμεσού για το επόμενο στάδιο υλοποίησης, με την Ομοσπονδία να τονίζει πως το ζήτημα συνδέεται άμεσα με την υγεία και την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.