Αθλητισμός

Πάει στο ντέρμπι κορυφής χωρίς το νο1 παίκτη του

απεικόνιση Πάει στο ντέρμπι κορυφής χωρίς το νο1 παίκτη του

Η πιο μεγάλη και σημαντική απουσία για τον Απόλλωνα στο προσεχές ντέρμπι με την Ομόνοια δεν έχει να κάνει με κάποιον που βρίσκεται μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Δεν θα λείπει κάποιος ποδοσφαιριστής, αλλά ο νο1 παίκτης της ομάδας της Λεμεσού, ο κόσμος της.

Λόγω τιμωρίας, οι φίλοι των «κυανόλευκων» δεν θα βρίσκονται στις κερκίδες του ΓΣΠ, με τον Απόλλωνα να δίνει δεύτερο σερί εκτός έδρας παιχνίδι χωρίς τη δυναμική παρουσία τους. Η απουσία τους αποτελεί σημαντικό πλήγμα, καθώς η στήριξη και ο παλμός που προσφέρουν λειτουργούν διαχρονικά ως επιπλέον ώθηση για τους ποδοσφαιριστές.

Παρά τη δεδομένη και σημαντική αυτή απουσία, οι «κυανόλευκοι» παρουσιάζονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό. Με τον Λοσάδα στον πάγκο διατηρούν το απόλυτο, δείχνοντας αγωνιστική πειθαρχία, πάθος και ξεκάθαρο πλάνο μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Η ψυχολογία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και η ομάδα ευελπιστεί πως, ακόμη και χωρίς τον κόσμο στο πλευρό της, θα καταφέρει να πράξει ότι και σε αντίστοιχη περίπτωση απέναντι στην ΑΕΚ στη Λάρνακα.

Ο στόχος είναι ξεκάθαρος, νίκη απέναντι στην πρωτοπόρο του βαθμολογικού πίνακα και μείωση της μεταξύ τους διαφοράς. Ένα θετικό αποτέλεσμα στο ΓΣΠ δεν θα αποτελεί μόνο βαθμολογικό κέρδος, αλλά και μήνυμα πως ο Απόλλωνας έχει τη δυναμική να ξεπερνά εμπόδια, ακόμη και όταν στερείται τη μεγαλύτερη δύναμή του, τον κόσμο του, κάνοντας πλέον όνειρα ακόμα και για κατάκτηση του τίτλου.