Ήταν σε κακή βραδιά ο Οτσόα, έφταιξαν και μερικά άλλα πράγματα για να τεθεί νοκ άουτ η ΑΕΛ από την υπόθεση πρώτη εξάδα.
Ο Μεξικανός κίπερ, ήταν αδύναμος κρίκος στην χθεσινή αναμέτρηση με τον ΑΠΟΕΛ.
Ειδικά στο δεύτερο γκολ του Αμπάνια, ήταν τραγική η αντίδραση του. Και στο πρώτο γκολ που δέχθηκε από τον Μαντσίνι, φέρει ευθύνη, είναι σαφές ότι δεν έχει τα κατάλληλα αντανακλαστικά.
Κάτι που δεν φάνηκε για πρώτη φορά, κατά το εξάμηνο που υπερασπίζεται την γαλαζοκίτρινη εστία.
Σχόλιο: Πόλυς Χαραλάμπους
Λογικό ήταν να θυμηθούν πολλοί (με αφορμή την ψεσινή τραγική παρουσία του Μεξικανού) τις τοποθετήσεις του προέδρου Κωνσταντίνου, ότι η μεταγραφή αυτή έγινε με οικονομικό κίνητρο. Με την έννοια ότι εισπράττουν κάποια λεφτά, από την προβολή των αγώνων της ομάδας στο Μεξικό, όπως και με άλλους τρόπους.
Όμως, ο οπαδός εκείνο που έχει στην πρώτη προτεραιότητα είναι να βλέπει την ομάδα να υλοποιεί τους στόχους της και να «φτιάχνει» όσο περνά ο χρόνος το αγωνιστικό προφίλ και τη νοοτροπία της.
Εννοείται ότι δεν είναι ο μοναδικός υπεύθυνος ο Οτσόα για το ότι η ΑΕΛ μένει για άλλη μια χρονιά στο δεύτερο γκρουπ. Όμως, στο χθεσινό ματς με τον ΑΠΟΕΛ, δεχόμενος «φτηνά» γκολ, επηρέασε και την όλη προσπάθεια που κατέβαλαν οι συμπαίχτες του να νικήσουν ξανά την ομάδα της Λευκωσίας (όπως έκαναν στο ΓΣΠ στον πρώτο γύρο).
Αυτό που καλείται να κάμει ο Μάρτινς, στις εναπομείνασες αγωνιστικές υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα, είναι να βρει τον τρόπο να δώσει κάποιο κίνητρο στους παίχτες. Λογικό είναι να δώσει ευκαιρίες συμμετοχής σε παίχτες που τους «ξέχασε» τον τελευταίο καιρό.
Φυσικά θέλει να κρατήσει την ομάδα, σε αγωνιστική εγρήγορση ενόψει του αγώνων που θα δώσει τον επόμενο μήνα στα ημιτελικά του κυπέλλου.
Αναγκαστικά ακυρώνεται ή αναβάλλεται το ταξίδι που προγραμμάτιζε ο πρόεδρος Κωνσταντίνου στην Σαουδική Αραβία, μαζί με συνεργάτες του, στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης των σχέσεων με την Αλ Ιτιχάντ (ομάδα που δάνεισαν τον Κέλλερ).
Είναι μια από τις χώρες του Αραβικού κόλπου, που εξέδωσε οδηγία χθες το Υπουργείο εξωτερικών, να μην ταξιδεύουν Κύπριοι πολίτες, ύστερα από τον πόλεμο που ξεκίνησε στην… γειτονιά μας, απο χθες το πρωί.
Η ομάδα χάνοντας χθες από τον ΑΠΟΕΛ, έμεινε εκτός πρώτης εξάδας για άλλη μια χρονιά.
Στο κεφάλαιο προγραμματισμός ενόψει της νέας χρονιάς, ίσως λειτουργήσουν κάπως διαφορετικά τα πράγματα τις επόμενες εβδομάδες, αν και η ομάδα είναι μέσα στον στόχο της διάκρισης στον θεσμό του κυπέλλου.






