Καμπάνα εκλάπη από το μικρό ξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στην περιοχή «Γερμανίνας» στη Γεροσκήπου, σύμφωνα με καταγγελία που υποβλήθηκε στην Αστυνομία στις 19 Μαρτίου 2026.
Η καμπάνα ήταν δωρεά προς την εκκλησία πριν από περίπου 25 χρόνια. Ο δωρητής ενημέρωσε ο ίδιος τις Αρχές για την κλοπή και απηύθυνε έκκληση σε όποιον την αφαίρεσε να την επιστρέψει στο ξωκλήσι. Παράλληλα, κάλεσε όποιον γνωρίζει οποιαδήποτε σχετική πληροφορία να επικοινωνήσει με τον Δήμο Γεροσκήπου ή με την Αστυνομία.






