Νέα

Συνεχίζεται η απεργία των διανομέων με κρίσιμη συνάντηση αύριο

oloi art2 word3 Συνεχίζεται η απεργία των διανομέων με κρίσιμη συνάντηση αύριο

Η απεργία των διανομέων της Wolt μπαίνει στη δεύτερη ημέρα της, με ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή σε Λευκωσία, Λάρνακα και Λεμεσό. Η πλατφόρμα εμφανίζει μηνύματα προς τους χρήστες ότι μπορούν να παραγγείλουν μόνο από κοντινά καταστήματα, ενώ οι χρόνοι παράδοσης είναι ιδιαίτερα αυξημένοι.

Καταστηματάρχες ανέφεραν ότι κατάφεραν να εξυπηρετήσουν μόνο πολύ περιορισμένο αριθμό παραγγελιών. Αύριο στις 11:30 το πρωί έχει προγραμματιστεί διαδικτυακή συνάντηση μεταξύ της Wolt, εκπροσώπων των διανομέων και της ΠΕΟ. Κεντρικό αίτημα παραμένουν οι χαμηλές αμοιβές. Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν τα έσοδά τους εξευτελιστικά, τονίζοντας ότι δεν καλύπτουν ούτε τα καύσιμα ούτε τη συντήρηση του οχήματος. Ζητούν αύξηση ανά διαδρομή, καθώς οι αμοιβές μειώνονται σταθερά.

Εξίσου κρίσιμο είναι το ζήτημα της ασφάλειας, με επαναλαμβανόμενα περιστατικά ρατσιστικής βίας, επιθέσεων και κλοπών κατά τις νυχτερινές βάρδιες. Η Wolt δήλωσε ότι σέβεται το δικαίωμα έκφρασης των συνεργατών της και βρίσκεται σε επαφή με εκπροσώπους τους. Αλληλεγγύη εξέφρασε και το Σωματείο Εργαζομένων Wolt Αττικής.