Νέα

ΤΕΜΠΗ: Η δίκη αναβάλλεται για την 1η Απριλίου ώστε να αποφασιστεί το μέλλον της δικαστικής αίθουσας

οπτικό ΤΕΜΠΗ Η δίκη αναβάλλεται για την 1η Απριλίου ώστε να αποφασιστεί

 

Μετ’ εμποδίων ξεκίνησε η ακροαματική διαδικασία στη Λάρισα, όπου συγγενείς των θυμάτων και οι δικηγόροι τους εξέφρασαν έντονες αντιδράσεις για τις συνθήκες διεξαγωγής της δίκης, επικεντρώνοντας την προσοχή τους στο μέγεθος και την ασφάλεια της αίθουσας στο συνεδριακό κέντρο Γαιόπολις.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το cnn.gr, το δικαστήριο διέκοψε τη δίκη, με στόχο την 1η Απριλίου, προκειμένου να εξεταστεί η αίθουσα και να ληφθεί απόφαση για τις συνθήκες διεξαγωγής της υπόθεσης. Η αναβολή δίνει χρόνο για την αξιολόγηση των συνθηκών και την αποφυγή περαιτέρω αντιδράσεων και προβλημάτων ασφαλείας.

«Είμαστε σε συνθήκες προσβλητικές για τα θύματα. Οι συγγενείς στοιβάζονται, η αίθουσα δεν επαρκεί και είναι επιβεβλημένο να απαιτήσετε, κυρία πρόεδρε, να βρεθεί άλλη αίθουσα».

γραφικό ΤΕΜΠΗ Η δίκη αναβάλλεται για την 1η Απριλίου ώστε να αποφασιστεί

Νωρίτερα, η συγκίνηση και η αγανάκτηση κορυφώθηκαν όταν μητέρα θύματος φώναξε: «Τσαλαπατάτε τη μνήμη των παιδιών μας», με το ακροατήριο να την χειροκροτεί θερμά. Παράλληλα, ο πρόεδρος της ολομέλειας των δικηγορικών συλλόγων υπέβαλε δημόσιο αίτημα για τη λήψη μέτρων ασφαλείας, επισημαίνοντας ότι η κατάσταση θέτει ζητήματα αξιοπρέπειας και ασφάλειας.

Από τη μεριά της, η Ζωή Κωνσταντοπούλου τόνισε ότι οι συνθήκες διεξαγωγής της δίκης είναι προσβλητικές για τα θύματα και ζήτησε την ανεύρεση άλλης αίθουσας. Ως μία εκ των 250 συνηγόρων που εκπροσωπούν τις οικογένειες, ανέφερε χαρακτηριστικά, «Είμαστε σε συνθήκες προσβλητικές για τα θύματα. Οι συγγενείς στοιβάζονται, η αίθουσα δεν επαρκεί και είναι επιβεβλημένο να απαιτήσετε, κυρία πρόεδρε, να βρεθεί άλλη αίθουσα».