Στον αγώνα απέναντι στη Ρακόφ, ο Χένινγκ Μπεργκ επέλεξε να χρησιμοποιήσει τον Εράκοβιτς, έναν καθαρό μέσο, σε ρόλο επιθετικού, σε μια απόφαση που εκ του αποτελέσματος δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Η σκέψη πίσω από την επιλογή αυτή είχε να κάνει με περισσότερη κινητικότητα, σύνδεση γραμμών και βοήθειες στη μεσαία γραμμή, όμως στην πράξη η ΟΜΟΝΟΙΑ δεν κατάφερε να γεμίσει αποτελεσματικά την αντίπαλη περιοχή.
Στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα, ο Νορβηγός τεχνικός εξήγησε ότι ο Άγγελος Νεοφύτου και ο Γιόβετιτς ήταν επιβαρυμένοι από συνεχόμενα παιχνίδια, ενώ ο Μαέ δεν ήταν έτοιμος να αγωνιστεί. Αναφερόμενος στον Εράκοβιτς, υπογράμμισε ότι εκτέλεσε τον ρόλο του εκτός περιοχής, παραδεχόμενος ωστόσο πως μέσα στο «κουτί» η ομάδα δεν ήταν απειλητική.
Η απουσία ενός κλασικού φορ και η προβλεψιμότητα στην επιθετική ανάπτυξη περιόρισαν αισθητά τη δυναμική του «τριφυλλιού», επιβεβαιώνοντας ότι το συγκεκριμένο πείραμα δεν λειτούργησε στο συγκεκριμένο παιχνίδι.






