Γράψαμε κάποιες σκέψεις τα τελευταία 24ωρα, με αφορμή τον απόηχο της ήττας της ΑΕΛ από την Ομόνοια. Που δεν ήταν σαν τις άλλες, που είχαν δεχθεί οι γαλαζοκίτρινοι τα τελευταία χρόνια, από την ομάδα της Λευκωσίας…
Σταθήκαμε επίσης, στην κριτική που άσκησαν κάποιοι στον Μάρτινς, ο οποίος κατηγορήθηκε μεταξύ άλλων (από οπαδούς της ΑΕΛ), επειδή «τόλμησε» να πει on air (κατά τη συνέντευξη τύπου) κομπλιμέντα για τον Μπεργκ, τον Φαμπιάνο και τον Γιόβετιτς.
Βασικά ο άνθρωπος, θέλησε να υπεραμυνθεί για τον τρόπο και την τακτική που ακολούθησε, με σκοπό να αντιμετωπίσει την καλύτερη (κατά τον ίδιο) μέχρι στιγμής ομάδα του πρωταθλήματος.
Ο Μάρτινς μαθαίνει, έστω κι αν δεν είναι φρέσκος στο επάγγελμα. Βασικά βρίσκεται σε διαδικασία, να διαχειρίζεται μια ομάδα που βρίσκεται σε μια φάση για να περάσει από την εποχή της μιζέριας και της ανυποληψίας, σε μια νέα εποχή, όπου θα διεκδικεί διακρίσεις.
Αν ο Πορτογάλος προπονητής, είναι κατάλληλος, να έχει τα γκέμια στα αποδυτήρια και μετα τη λήξη της τρέχουσας σεζόν, ας αφήσουν τον Ζοέλ Νταμάχου να αποφασίσει.






